har ont i hela kroppen till och med knoppen och snoppen om jag hade haft någon

Kom hem från en vild pulkatur. Åkte på svanskotan MINST tusen gånger! Kallt och jag körde på mina knän också så nu är jag mör och så trött i kroppen att knoppen och fått ont... staaaackars mig:´( Men, men slut klagat det roliga var... öööööh... ööööööh... jag skrattade någon gång åt något... kan ha vart när jag åkte och voltade och hade så ont att jag ville gråta... men jag ville inte visa det så jag skrattade nervöst och ingen tyckte det var konstigt... tyckte väl bara att jag var lite GALEN!!!!!
 Aja lite kul hade jag faktiskt... när Selma krockade med en treåring och båda var gråtfärdiga, men ingen fann någon tröst för både jag och flickans mamma stod och as garva lite längre bort, hahahahah!!!! Sen så krockade hon med ett kärlekspar och då var hon skiiitsur och ville nästan skrika i vrede, men vad gjorde hennes förståndige syster alltså jag... jag skrattade i högan sky, hahahahah!!!! Sista gången så krockade Selma med ett kärlekspar igen... men det här kärleksparet var turkar... eller spanjorer... ajah de kunde inte svenska och kunde inte säga förlåt till henne utan började skrika åt varran istället, hahahahah!!!
Nu ska jag ge er några bilder på MIIIIG!... och selmisen




Kommentarer
Postat av: Sofia

stackars Olivia då... ;)

2009-12-27 @ 20:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0