Lite tråk tråk nej förresten mycket tråk tråk

Ja egentligen är det helt onödigt att skriva om min dag för det har inte hänt något speciellt. Men jag gick nyss och la Selma så nu är jag ensam hemma. TRÅÅÅÅÅKIGT! Ska hem till min moster imorgon och hem till Alissa i helgen, det ska bli mysigt:) Hanna Montana är på TV lillsyrran glömde väl att stänga av men ska nog inte stänga av eftersom att teven är ganska mysig att ha i bakgrunden. Ska nog se på TV och ta en macka sen. Lite te också skulle inte vara fel;) Hoppas det finns något intressant ikväll. Om inte så döööör jag för jag har som sagt tråkiiiigt!! Kan inte mamma och pappa och Wille komma hem. Mamma har jobbat, Wille har kollat match och pappa har varit skjutsnings offer, stackarn:O Har märkt att jag har börjat bädda sängen med överkast och mysiga kuddar varje dag efter skolan och så har jag tänt ljus de senaste gångerna, myyyyysigt!
Här är en bild på meee



P.S Ska nog gå och göra lite te nu så att jag fyller mitt tomrum i hjärtat, haha skoja bara men te ska jag göra:)

hejsvejs från sötchocken;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0