Magnus Uggla

Tycker att torsdagar är bäst efter skolan iallafall idag;) Åkte hem till moster eller först så gick vi till Gränby. Där köpte Wille täckisar och en liten present till en tjej<3<3<3
Vi gick hen och åt scones, muuuuuums filibabba:P Nike var söt som vanligt och vi hade det mysigt. Fick en pepparkaka efter mellanmålet som Mattis hade bakat. Sen kom pappa och hämtade oss så nu är jag hemma igen. Lyssnar på Magnus Uggla och packar lite. Jag ska ju till Alissa imorgon och sova där till på söndag då mamma hämtar mig och kör mig till myran där vi ska fira lilla mofa<3<3<3. Mööööösigt ska de bli. Ska se på bio, vet inte vilken men själv vill jag se 2012. Verkar bra:P Snart börjar Glee, eller om en trekvart kanske jag ska säga:) Vill fixa bloggen sådär snyggt som alla gör men är ju inte sååå data kunnig, hrrrrrrrm. Ska gå och ta en skön dusch nu;)

bye bye<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0