mösigaste dagen eeever

Det var spec dag idag i skolan. Först pyssel till elva och sen dum dum pingis till halv tre. Pysslade inget men började skriva en första klassig deckar roman istället, haha;P Vi hade super duper mysigt och lite flummigt. Det var återträff med min älskade kompis Noomi. Vart på Finlandsbåt i två dagar. Men när hon var där så var Alissa på musikträning hela långa dagen, suuuuuck! Aldrig så är vi tre, bara två heeela tiden. Kom på en sak också nu när jag skriver... julklappar. Har inte handlat för en endaste krona till julklapp, hehe:)  
Här är en bild på ett linne jag köpte idag:) och massa strumpor jag fick av pappa när vi hjälpte till att bära lådor till ett förråd =) <3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0