och så var det bara tre dagar kvar till jul

Hann inte blogga igår, sub sub!! Men nu är jag tillbaka, hahah;) Hade en riktigt bra helg! Moster Matilda kom på besök i lördags kväll med bebisen Nike och de sov över tills igår, vi åt god middag och myste framför TV:n. Såg på Stardust, har i och för sig redan sett den en gång men bra filmer kan man se en gång till:) Det var mysigt!!!!
Igår så var jag på stan med Hanna och kollade runt lite i affärer och köpte ett par behövande tights, haha;P På stan så var ju Calle, Rabbih och Eddie på scen på stora torget!! Rabbih och Eddie är ju i och för sig skiiitdåliga men Calle är ju min favvo idol!!! Kompisarna Bella och Ewe var på stan de också så jag och Bella skrek av glädje medans mina mindre intresserande vänner Hanna och Ewe stod och frös av vinter kylan, haha:P Fick inga bra bilder på de tyvärr så du får en bild från google istället:)


Sen så tänkte jag visa nån bild från helgen:) en sovande Nike såååå sött!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0