snart bär det av till Thailand!!!

Bara en dag kvar tills vi åker till Thailand! Jag kan inte vänta mer:) Nu ska jag sammanfatta min dag igår.
Jag gick till Gunsta och hämtade Johanna och vi gick hem sen. Vi gjorde inte så mycket förutom att fota lite och så:) Ungefär klockan fem kom min farmor och farfar. De hämtade min katt Bicy!!! Vi ska ju flytta och så ska vi till Thailand så farmor och farfar får ta hand om honom. Det är bättre än att han ska behöva dö men jag vill inte att han ska flytta fortfarande... HEEEEMSKT!!! Bicy kan inte bo i lägenheten vi ska flytta till för Selma är alergisk och Bicy är utekatt:( Men farmor och farfar ska vänja honom att bo inne och de bor ju i hus.
Iallafall så åkte de och vi åt middag och fotade lite mer och sen så satt vi framför teven hela kvällen.
 bjuder på en bild på Thailand;)


Kommentarer
Postat av: Alissa

åå va härligt m Thailand! vill oxå, din bajs ;P!



men synd det där m Bicy :(!! fast då kan ni ju iaf träffa han sen :)

2009-12-30 @ 12:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0