boktips...

Här kommer ett par riiiktigt bra boktips.

Janis den magnifika läser jag nu och den handlar om en tjej som söker det ultimata och det magnifika som hon och hennes vän Emelie (som tyvärr inte är med på resan för att hon skjöt skallen av sig) skulle söka efter... sorgligt och sjukt?


Min vän Henry läste jag i Somras och den handlar om en mamma och hennes son med grov autism. Jag brukar inte tycka om böcker om sjukdomar och sånt hemskt alls men denna är ett stoooort undantag.


Tusen strålande solar läste jag i Thailand och den är bara poetiskt hemsk och du vill inte läsa vidare den men du måste nästan bara för att se hur allting löser sig. Fast allting löser sig ju kanske inte... LÄS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0