en RIKTIGT mysig dag på stan...<3

Idag så va det ju premiär i skolan (för mig då) och jag vill redan ha lov igen;) hahah! Men idag så efter skolan åkte jag, Noomi och Samuel ner på stan och lånade en massa böcker och kollade lite i affärer. Samuel va tvungen att åka hem efter ett tag så då vart jag och Noomi ensamma. Vi hittade en tröja som jag ÄÄÄLSKAR! Den köpte jag då såklart, hahah! Det kommer en bild på den. Men när Noomis ben va som spaghetti och jag blev trött på alla fjortis shoppare på gina tricot så stack vi ner till Max och delade på milkshake och myste där tills vi insåg att vi missat bussen, hahah, jag fick ringa pappa och han sa då att han bara att jag tog den andra bussen och mötte mig i Gunsta, allting ordna sig!
Här kommer bilder...
 puss!!! love<3 
Vad gör man utan kompisar;)
 
INGA KOMMENTARER!!! HAHAH!!;P
 
Min älsklings Noomi<3<3<3<3
 
Tröjan that I love!
 again...

Kommentarer
Postat av: Alissa

åååå vilken fiin tröja :D <333!! love it! ha den imorrn!



btw, önska att ja kunde va m på stan men hade så mkt o göra hemma :( vi får göra d nån annan gång ist <33

2010-01-18 @ 21:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0