...

Haaalloooo på er! Orkade inte blogga igår eftersom att jag kom hem typ halv tio och sen så hann jag bara inte blogga. Men min dag va suuuper då för jag, Noomi, Johanna(R) och Hanna åkte hem till sist nämnda och myste lite innan vi åkte till cellgruppen och myste ÄNNU mer!;P Hos Hanna så flummade vi bara och spelade tv spel... nööördar jo tack vi vet;) På cellgruppen så bad vi och pratade och lekte min och Noomis favvo lek, maffian, barnsliga... jo tack vi vet;)

Idag så har min dag inte utmärkt sig alls förutom att jag hade en tråkig dag... men jag och brorsan hade mysigt lite idag, vi kollade på TV och gjorde läxor som jag nu snart kommer att komma ifatt med... yeeeees!!!

 tjejorna igår på vägen till Hannas.


Kommentarer
Postat av: hanna

haha , hanna julgran!:P

2010-01-22 @ 07:48:20
URL: http://missmarkstrom.blogg.se/
Postat av: noomi

hade sjukt kul :p

2010-01-23 @ 14:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0