glasögon och vinter

Jag fick pappas coola glasögon, falskt glas så jag har inte sämre syn om ni skulle bli förvirrade;) Idag ska jag laga middag med förrätt, varmrätt och efterrätt till min lilla familj:) Ja det var väl allt jag hade att skriva... asså jag har blivit så fåordig det är ju jätte tråkigt att läsa, eller?=O Fast i och för sig här har ni en liten berättelse, va ute med syskonen för en stund sen, jag ville inte så jag gick in igen men då gick Selma in också och jag förstår inte varför eftersom att hon och Wille hade tjatat på mig huuuuur länge som helst. Hennes svar på min fråga var att hon ville vara med mig... suuuuck!!! Men nu har jag och mamma tvingat ut henne igen så nu får hon som hon vill... öööh tror jag;)
Här är några fina vinter bilder;)
Där är mina glasögon!!! Alla bilder är hemifrån:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0