heeemmaa!!!!!!!

Hej på er! Jag är hemma i Sverige nu, alla kläderna är smutsiga så det första jag ska göra nu är att tvätta;) Men nu kommer någrta bilder på semestern! Det va ju typ 28 minus grader i upplands väsby nån gång o den dan hade vi 40 plus grader i Thailand, hahahahah!!!!<3<3
 Efter två veckor i Thailand så skickade vi upp en lucky ballon<<3
 
Familje foto, hahah!!!
 

Våran vän och massör typ, hon heter Julie<3

 
Tuk tuk chaufför, bilchaufför och guide i en enda människa, han heter Lek. Pappa sover i solen;) 

Vi åt på gatan en kväll och hon som ägde gatuköket var en söt tant som skrattade åt allt man sa, det roligaste var att hon gav OSS dricks när det var vi som åt också ööööh... förvirrande;P

 tokar som borde låsas in, hahah, jag och Wille med andra ord;)
 Strand<3<3 Strand<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja Thailand var nog det bästa land vi upplevt tillsammans mitt hjärtegull. Även fast det var skönt att komma hem så längtar jag redan tillbaka. Underbara bilder!!!

2010-01-16 @ 15:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0