mitt härliga Thailand;)

Tjaaabbaaa!!! Har vart i en annan stad som heter Phuket, hälsade på några kompisar där men nu är jag hemma här i Krabi igen och ska visa upp några bilder på typ allt;)
 Pappa och Wille i Phuket. Rockig dans efter middag i Phuket.
 Elefant i Krabi town.
 
Babian tränad till att ta ner kokosnötter;) coolt tycker jag... palmerna finns bakom vårt hyrda hus.
 
En kväll då vi tog en mysig promenad på stranden

 Samma kväll;) Lillbrorsan i havet med fotboll i högsta hugg, hahah:P

Kommentarer
Postat av: farfar

solbrända, glada och sand mellan tårna - visst är livet ibland härligare än vanligt. Vi njuter med er!

2010-01-09 @ 18:12:37
Postat av: johanna

du måste se min blogg!! ♥

2010-01-09 @ 23:29:04
URL: http://shirlysunshine.blogg.se/
Postat av: johanna

du måste se min blogg din groda <3

2010-01-12 @ 21:01:28
URL: http://shirlysunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0