sommar begär

Hej sorry att jag inte har bloggat på en vecka ungefär. Men nu är jag tillbaka och ska direkt dissa vintern, jag vaill ha SOOOOOOMMAR!!!!!!!!! Snälla fröken Tö ge mig vår:( Aja nu ska jag berätta min vecka i snabbspolning.
Måndagen bloggade jag... tror jag,heheh:P Tisdagen så var det smatals kväll om sex och samlevnad på skolan och föräldrarna satt i ett klassrum och pratade om droger och alkohol, eller dem fick välja vad de skulle ta och pappa valde det ämnet. Onsdagen pysslade jag ihop lite pärlhalsband. Idag så hade jag sovmorgon och åkte till moster Lovisa och åt lite frukost och halvsov innan skolan, mysigt:) Och nu är mormor hemma och är barnvakt... för jag har ju småsyskon:) Nu ska jag visa bilder på mitt pyssel... halsbandhalsbandteckning från pappas jobb som jag gjorde när jag var uttråkad:)

Nu lite ego bilder;)



bye bye loooosers;O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0