thai boxing

Wille och pappa ska på thai boxning ikväll, huuuu! Vill nog inte följa med:) Istället unnade jag mig en aleovera massage idag, det va niiice;P Tog en nagel manikyr också som pricket över i. Vi var på stranden typ ganska länge idag och tio minuter innan vi skulle åka hem kom ett skyfall. Det va det kraftigaste, varmaste och skönaste regn jag någonsin sett. Nu på kvällen så var vi och åt ute, och jag har två nya favvo rätter, pad thai och stekt ris med bläckfisk, muuuuuums;p och nyttigt, hahah!!

Tänkte svara på kommentaren från Johanna i det andra inlägget.

Nej jag kmr hem den 14 tror jag men kmr nog inte va i skolan på fredagen pga sömnbrist från planet, hahah:)

Kommentarer
Postat av: farfar

du är verkligen en livsnjutare t o m regn kan vara positivt. själv tycker jag det är härligt att vi just nu har -19,5C i Stockholm. Hälsa pojkarna att din form av kroppsmassage är nyttigare än deras (thaiboxing)

farfar

2010-01-05 @ 18:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0