tjaaa tjaaa bloggen

Har precis kommit hem ifrån farmor och farfar och ska lägga mig i sängen och glo lite på TV. Vi åt middag där och pratade lite om ditt och datt, farbror var också där och åt. Ni kanske undrar varför jag inte skrev något i mitt andra inlägg idag, sanningen är att jag är lite trög... fast det vat ju alla för det är jag ju hela tiden, hahah!;P Måste bara säga att jag inte ser fram emot imorgon... skola... brrrrrr!... läxor... FAAASAAAA!!!!!
Aja, syns imorgon eftermiddag:)

ps. Måste bara säga att the baseballs är ju heeeeeel grymma! Om du har spotify lyssna på de!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag ÄKLSKAR the baseballs!! <3<3

2010-01-18 @ 18:31:07
Postat av: JOHANNA

om ni har låtarna kan ni skicka ;D

2010-01-18 @ 18:50:51
URL: http://shirlysunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0