what to say...

Jo det här

Idag så åkte vi skridskor (vi är jag, Selma och pappa). Selma ramlade typ elva gånger och har nu ett GIGANTISKT blåmärke på knäet! Kanske inte borde skratta men... hahah!;) Sen så åkte vi till stan och hämta Wille och åt lunch... burger king... heheh;P Vi åkte hem fortsatte packa ner allt vi äger och plötsligt fick pappa en ide! Vi skulle ha en tävling och pappa var spelledaren. Asså allting gick ut på att vi skulle slänga så mycket onödigt som möjligt från våra rum, den som inget kunde slänga tillslut förlora och den som kunde slänga mest vann! Men alla bara slängde och slängde så tillslut fick pappa avbryta och säga att alla vann... heheh!
Dessvärre är jag inte jätteglad nu because... Wille och jag bytte baksida på mobilerna och idag bytte vi tillbaka och... MIN MOBILBAKSIDA ÄR JÄÄÄÄÄÄTTE REPIG!!! Jag ba blev ganska sur för att han hade repat min baksida och Wille och mamma ba sa att det var mitt fel för att jag hade lånat ut den till honom!!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHH!!!!!!!!!!!!

ajah här är nån bild från helgen.
 Selma
 vackert...<3<3<3 dålig bild på min repiga baksida... DAMP!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0