åker till båten nu!

Tjabba! Nu åker jag till båten alldeles strax. Men innan dess ville jag bara blogga lite för det kommer nog bli lite glesare mellan bloggningarna men jag kommer iallafall blogga :)

Men idag så har jag vart nere på stan igen ;P Jag åkte till Gränby igår.. Igår köpte mamma lite underkläder till mig :) Och idag köpte hon en söt pyamas till mig :) Sen köpte jag lite själv oxå. Jag köpte ett blått och ett gult nagellack, ett par hjärtglasögon ifrån Lindex och en latte färgad topp från H&M (of course) :) Nöjd blev jag oxå!
Sen cyklade jag hem och packade lite. :D Jag är typ helt hyper över att jag ska få åka till min älskade lilla båt! Yeeeeeey!!!!!!

Ajah, see yaaa later!♥♥♥

(lovar att blogga på båten! Så sluta inte kolla in bloggen!!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0