HHHHHHEEEEEEMMMMMAAAAA!!!!!!

Nu är jag hemma!!!! Hej och välkommen tillbaka Olivia ;D Jag är ledsen att jag inte bloggat så mycket men på en båt är det svårt och hos farmor och farfar så bloggade jag i och för sig..

Men igår så kom jag hem klockan tolv på dagen och klockan tre hade min kusin kalas :) Han fyllde sitt första år! Det skulle regna men när alla kommit drog molnen iväg och det vart bara lite molnigt. Perfekt för kalas! :) Av min familj fick Dante arken i trä med en massa små djur till. Jätte rolig leksak och han tyckte om den :)
Men runt åtta typ så började det regna ändå och vi gick in. Då åkte de flesta hem men vi (min familj) stannade kvar till klockan två på natten. Vi cyklade in till stan och köpte en hamburgare, för mamma vart glad när vi orkade cykla istället för taxi så då bjöd hon oss på hamburgare :D Jag var faktiskt jätte hungrig! Haha :D :D
Sen cyklade vi hem och sov.
Idag så åkte jag och syrran in till stan för att min syster skulle köpa skor och jag ville ha en klänning :) Selma köpte att par foppa toflor och jag hittade en klänning på Monki :) Den är as cool! Men jag lägger nog upp den nån annan gång, orkar inte nu.. Men på tal om kläder så fick jag en knyt blus av min morbrors fru och den är ball! Den är typ turkos och leopard färgad :) den lägger jag också upp nån annan gång.
Men nu ska jag pallra mig uppp från datorn och åka hem till Johanna S för att äta pannkakor :) Mööösigt!!!

Kommentarer
Postat av: Mami

Like this!!!!!

2010-07-20 @ 23:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0