jag bara ääälskar att leva! :D

Hej på er!

Nu blir det uppdatering!
Igår så var vi på ön Birka. Det var lagom kul men lite intressant måste jag säga. Typ som en skolutflykt kändes det som.. Fast med familjen. Vädret var ju iaf lyckat. Molnigt och regningt förutom när vi var där på Birka! Det var lyckat!! Tänk om det regnat, då hade jag dött!
Men sen så skulle vi till Taxingeslott för att de har ett av nordens största kafe! Yeeey!!! Typ femtio olika sorters kakor.. Mums! Men vi hoppade det igår och åkte till Mariefred (ligger bredvid Taxingeslott typ) och sov där.

Idag då. Vi åkte nyss ifrån Mariefreds gästhamn och är nu på väg till Taxinge slott. Wille är i högvarv ;P Han vill verkligen dit!
Men sen efter det ska vi nog åka ut till något mysigt ställe där vi kan sola och sova :) Gaaaah!!!!! Jag vill aldrig börja skolan igen!!!!!! Vill ni?

Sen så måste jag bara slänga in en låt som jag haft på hjärnan sen Daniels och Viktorias bröllop:




Inte min musik smak annars!!!!! Men den är så vacker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0