min dag idag

Helluh blöggen!! Idag så har det vart en riiiiktigt bra dag :)

Igår så kom vi hem från båten ju. Det var skitmysigt med allihop :) Lite kul att vara med Wille, hans kompis, Selma, hennes kompis och pappa och Ruth för vi brukar inte vara tillsammans allihop ju. Så det vart lite läger aktigt, haha :D! Men kul. Jag har faktiskt inga bilder från då men jag snodde några från Ruth ;P.

 BILDERNA ÄR IFRÅN RUTHIES.BLOGG.SE

Idag så var jag, Selma och pappa barnvakt åt Nike i typ fyra timmar. Hon var jätte mysigt och lugn så det var kul. Och hon fyller ett år snart! Det är helt otroligt vad stor hon har blivit :) Och hon är mer som ett barn än som en bebis, tycker jag.
Sen när Matilda hade kommit och hämtat henne gjorde jag en (misslyckad) cheesecake för första gången :) Den var jätte god men lite misslyckad för den vart aldrig riktigt hård i mitten, fast det gjorde ingen skillnad på smaken, haha ;D. Den svalnade inte heller så när vi åt den (nyss) så var den varm och mjuk.. Jag brukar äta hårda och kalla.. Lika god :)

Här finns receptet på den :)

nu ska jag nog fixa mig så ByeBye ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: ruth (:

det var kul på båten, måste göras om (:

2010-07-22 @ 11:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0