Sorry för lite sämre uppdatering än räknat...

Hej hej på er :)!!! Jag har faktiskt saknat att blogga, men det blev så svårt.. Dessutom gick datorn sönder och jag sitter och bloggar på mammas mobil (gratis internet), hon har en iPhone det är typ grymt svårt!!!! Speciellt om man är klumpig i fingrarna.. Hehe det l kommer ta ett tag.. Men jag har haft det sköönt :P igår så var vi på finnhamns krog, iår igen:) Vi var där förra året med :D Men det var lika gott iår igen. Sen så har vi vart i den yttre skärgården och där hittade jag två tjejer som var skiitsköna! De var på mufflon jakt. Mufflon är typ korthåriga får. Jag följde med dem. Men vi orkade inte leta så mycket.. Vi satte oss på en sten istället och pratade :) Hehe, ajah de hette Elinor och Alice. Men de skulle sticka på morgonen direkt efter, så jag låg och sov då. På tal om sova så har jag nog inte sovit så mycket dom här! För på kvällen så finns det inte så mycket att göra så man går och lägger sig ganska tidigt då. Sen på morgonen orkar man inte gå upp så man ligger kvar i typ en halvtimme eller mer. Sen går man upp och äter frukost, tar på sig bikini och lägger sig för att sola:) väldigt komplicerat! Haha :D, näe.. Men jag har faktiskt gått och lagt mig mitt på dagen då och då och sovit en halvtimme. Mamma säger att det är semesterpulsen. Jag har börjat varva mer och blir lättare trött hela tiden :) jag som brukar vara så pigg hela tiden!!! Haha :D eller? Nu ska jag nog åter gå till att läsa min bok :) den heter skuggan på stenbänken. Ganska bra faktiskt! Men nu ska jag som sagt åter gå till det :) byebye!!!! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0