24 juni 2010

Hej hej bloggen! :D Jag har fått tillbaka mina småsysklon idag.. Kuuul.. Näe skämta bara! ;P Jag och syrran har faktiskt haft en super dag på Fyrishov! Vi badade, åt och jag solade lite :) Måste förstärka min tunna solbränna ;P! Hahah, fast den är ganska bra den med för att vara i början av sommarn. Så jag solade.. som sagt, jaa.. Asså bloggtorka!!! Kommer inte på något intressant liksom! Känner mig så enformad som bara lägger in nya kläder och korta små hälsningar.. Tråkigt ju!! Och nu kommer jag ju inte blogga på två dagar för då är jag borta på Gräsö och firar midsommar! Just det det glömde jag säga.. Ja men nu vet ni det :P Kanske slänger in nåt från pappas dator, KANSKE!! Bara kanske, okej?
Men nu när jag snackar om bloggtorka kommer jag ju på att jag köpte nya skor igår. De svarta från indiska blev trasiga. De här om ni glömt→. Så jag gick på stan och tänkte att jag inte skulle köpa från Indiska eftersom att de gamla var där ifrån, så jag gick runt i två timmar och hamnar hopplöst nog inne på Indiska ändå! HOPPLÖST!!!! Och blir kär i ett par urgulliga ballerinor som jag kärleksfullt omfamnar och köper för endast 149kr. I eftertanke vet jag inte om jag är dum eller bara lite.. ja, dum. Så jag får väl skylla mig själv om de nya skorna går sönder igen.
Men här är iaf de nya ballerinorna från Indiska! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0