idag är en bra dag!

Hej hej mina små älsklingar! <33

Om ungefär typ två minuter ska jag dra till mammas jobb och klippa och färga mig! Det ska bli kul det :) Och sen ska jag och pappa mötas på stan och luncha tillsammans :P Mina små syskon är borta hos mormor och morfar så jag är ensam barn :D Igår så kändes edt faktiskt lite så til och med! Jag drog en sam ner på stan sen så gick jag till mammas jobb och väntade tills hon slutade. När hon jobbat färdigt gick hon och jag och åt på Lingon. Super mysigt och jätte god mat! Vi satt på deras uteservering och det är så mysigt där asså!! Njöt fullt ut :)! Men efter det så var klockan runt tio på kvällen så då cyklade vi hem. Pappa var inte hemma så jag fick sova i deras säng :P Det var skönt ;) Så idag vaknade jag utvilad och glad. Kanske ska träffa Johanna S sen men hon kanske inte vill träffa mig eftersom att jag aldrig hörde av mig igår.. Näe men hon kanske inte kan, så jag lever på gissningar :)

Ååh just det igår så köpte jag ett par jeans :D Jag har inte köpt jeans sen jag gick i fyran typ! Kändes lite konstig faktiskt :) Men det blev bra och jag är nöjd :P (ursäktar mina krokiga tår..) Snygga va????!!!! ;P

See yaaaa later!♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0