kungliga bröllopet!!!

Ååh, vad söta Viktoria och Daniel är! Jag har sett på bröllopet nästan hela dagen och man blir helt glad! :D De är så glada på riktigt och  man ser att de verkligen är kära! Tänk att gifta sig och hela Sverige uppmärksammar de.. snacka om press då!! Och Daniels föräldrar som bara var ett vanligt svenskt par i Ockelbo och så blir deras son kär i prinsessan, och gifter sig med henne!!! Haha, stackarna är nog lite ovana vid allt det fina.. Men men man får inte klaga!
Just det, det är många som klagar på kunga bröllopet bara för att vi betalar skattepengar till det.. Men asså det är ju inte mycket pengar! Och dessutom Sveriges kronprinsessas bröllop :) Stort! Så jag tycker ni som klagar kan sluta klaga och se på det lyckliga paret med glädje! :)
 Men Daniel ser faktiskt lite konstig ut.. hehe ;D



















När det är så stor uppståndelse över bröllopet så fick jag prova mammas bröllops klänning och den är så fin!
Kanske lite stor men annars satt den faktiskt ganska bra :)


Matilda och Nike kom över till oss för att se på bröllopet idag :) Vi åt fin middag och såg på bröllopet på TV:en :) Riktigt mysigt faktiskt!
Så nu vet ni vad jag gjort idag ;P Vad har ni gjort? :)

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag älskar kunga familjen!!! Bara så du vet;)

2010-06-20 @ 12:38:27
URL: http://cheeruli.blogg.se/
Postat av: Justina

fett fin! du ser jätte fin ut i den! :O<33

2010-06-22 @ 11:07:21
URL: http://justinafransson.blogg.se/
Postat av: olivia

Tack tack! :P

2010-06-22 @ 13:08:32
URL: http://sweetchock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0