ansiktsmask

Heeeeelluuuu bloggen!

För det första vill jag bara säga att jag tycker ni kan kommentera mera! För det andra så har jag gjort en egen ansiktsmask!! Den är jääätte god :P Hittade ingen kräm så jag tog ett recept jag tänkt på ett tag men inte orkat (laaaat) hehe ;D
Här är receptet: (en person)
1 msk naturell youghurt (går att ta turkisk annars)
1 msk hård honung
Om du har torr hud så tar du lite avokado i. Om du har finnig och fettig hud tar du lite citronsaft i. Massera in den i huden och låt ligga i 20 minuter innan du tvättar bort den med ljummet vatten.
Taaddaaa!!!!!! En enkel och billig ansiktsmask som dessutom hjälper :)
Enjoy it :P


Kommentarer
Postat av: Amanda Eklund

Den är faktiskt jjätte jätte jäääättttee! gammal. Tror jag fick den när jag gick i 6an men tyckte den var skiiiiiit ful och vägrade använda den så hittade jag den förra året och nu älskar jag den :p så vet inte, och om jag visste så finns den nog ändå så inte kvar nu :p



/Amanda Eklund

2010-05-13 @ 09:49:53
URL: http://amandavardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0