fattar ingenting!

Hej igen! Nu så tar jag upp en sak jag funderar på lite... Justin Bieber är den nye hottie killen, hoppas ingen missat det! Men fattar ingen att han är i målbrottet! Vad ska han nu göra de senaste åren nu!! Dessutom har han typ bara en ritkig låt ju... Tycker synd om honom oxå. Han vet inte vad Tyskland är för nått!!!! HAN ÄR SEXTON ÅR OCH VET INTE VAD TYSKLAND ÄR FÖR NÅTT!!!!!! Säger bara lycka till...
Här är videon där han inte ens vet vad Tyskland är när han får se namnet! DUMT!!!!
 

Och så har vi en till kille... lite nyare. Han heter Grayson Michael. Han upptäcktes på något skol uppvisnings grej där han sjöng Lady Gagas låt Paparazzi. För det första spelar han underbart bra på piano och för det andra sjunger han underbart och för det tredje låter han som Lady Gaga!!!! VA!?!?!?!? Nu är jag lite förvånad! HAn blev verkligen känd över natt när han la ut videon för skojs skull! Den här killen hoppas jag verkligen blir något eget! Inte Lady Gagas lilla pojkklon... hehe pojkklon, hehe!
Titta noga på tjejerna bakom som ser ut att tappat hakan ;P
 

!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: issa

Hej

På min blogg kan du just nu få chansen att vinna nya, riktigt snygga underkläder från evas underkläder ;) Välj bland 6 olika set. Självklart är det helt gratis att delta ;) Hoppas du hittar något du skulle vilja vinna.

Direktlänk:

http://stuumpan.blogg.se/2010/may/vinn-otroligt-sexiga-underklader.html



Kramar // Stuumpan

2010-05-17 @ 21:08:35
URL: http://stuumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0