förlåt för dålig uppdatering!


Jag vet att jag inte uppdaterar lika ofta och jag har tappat många läsare... Men snääälla fortsätt läsa min blogg! Jag looooovar att blogga oftare!!!!

Sitter här och ska gå ut till balkongen och läsa och plugga :( Den här veckan är jag tyvärr typ upptagen (gäller även helgen nu som kommer) för jag ska plugg och plugg och så ska jag, hmmm... PLUGGAAAAAA!!!!!! Jag kommer bli galen, ni vet en sån med rödsprängda ögon och som går och rablar siffror och äter papper. Om ni ser en sån människa på stan, var inte rädda det är bara lilla jag som ska gå till stadsbiblioteket och... PLUGGA!!!!!! Hehe den här veckan kommer jag blogga (lovar) och plugga. Vilket intressant liv jag har, NOT!!! Nu ska jag beklaga mig lite mer över mitt livt till Selma och böckerna som ligger i högar på mitt golv :(

P.S Jag läääängtar till sommaren! Inga läxor inga tider som behöver passas och bara sooool!!!!!!!!

Ajah see yaaaaa ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0