hann inte blogga igår så jag kör ett gårdagens ;P

Tjabba igår så var det ju friidrottsdag. Jag söööög!!! Men var iaf glad hela dagen ;P Som vanligt :P Sen så cykla vi till stan och jag köpte en snygg snygg snygg over size T-shirt! Me love it!!! Vi fikade oxå, of course... :D Men efter det så stack jag och Alissa hem och sola! Alissa hade fått värsta solbrännan så hon ville sola bort den :) Solen försvann bakom lägenheten och vi stack till parken och solade istället. Det är fett mysigt där!!!!!! Tyvärr tog jag inga (fina bilder) bilder så det blev ett utan :(

Ajah! byebye <333 Förresten Alissa har dans uppvisning på dramaten på lördag, kom dit och kolla på henne!!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0