LADY GAGA!!!

Asså min pappa är BÄÄÄST!!!!! Han ringde mig igår i skolan och sa att han hade en överraskning till mig och mamma. Jag trodde typ det var restaurang eller massage eller nåt. Men så kommer jag hem och pappa säger att vi ska ta på oss lite party kläder. Sen får vi ett kuvert! Och där i ligger bio biljetter till draktränaren!!! Yeey... Pappa ba- oj fel biljetter dem här är till Selma och mig! Jag och mamma får ett till kuvert och där i ligger ett par LADY GAGA BILJETTER!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!! Vi gick på Lady gagas konsert igår!!! SÅ coolt! Jag och mamma blev typ helt hyper och hoppade runt som små barn, hehe ;P
Ajah vi tog tåget till Stockholm och gick på Lady gagas konsert!!! Det var så grymt! Hon hade värsta showen och musiken var såååå coooooool!!!!!! Jag fick en T-shirt på Lady Gaga oxå som ett minne från min första RIKTIGA konsert! Asså hon är så liten och har så häftiga kläder oxå och allt var så... AAAAAAH!!! MIn pappa är seriöst bäst!

Här är lite bilder ifrån konserten (min kamera hade slut på batteri så mobilen fick duga, om ni undrar varför alla bilder är så dåliga...)


Och så en bild på min T-shirt :)



byebye!<3<3


Kommentarer
Postat av: Alissa

åååhh va kuuul! :D:D!

2010-05-09 @ 15:42:39
Postat av: matil

Va coolt! Jag är lite avis på er, hon är ju såå cool! 10 poäng till din pappa. puss..

2010-05-09 @ 16:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0