min dag idag

Tjabba bloggen!

Min dag har mest bestått av att flumma... Hehe as usual... :D:D:D Men iaf så åkte jag och Ruth hem till mig och gjorde lite fika och stack ner till parken. Såååå bäst asså att jag kom på den igår! Men jag och Ruth var där från halv fem på eftermiddagen till klockan åta på kvällen! Vi är sååå sjukt bra ;P Vi hade det jätte mysigt. :) Sen klockan typ sex eller något kommer min moster, Wille, Selma och har gjort kött med sallad till. Sååå gott och sjuuukt mysigt asså! Vi spelade lite fotboll med dem oxå :) Wille och Selma vann... innombords vann jag och Ruth... ;) Det var värsta sommardagen... om det ändå var sommarlov!!

byebye <333

Kommentarer
Postat av: Ruth :D

tack för dagen bästa Olivia! <3

2010-05-20 @ 18:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0