OLIVIA ÄR BÄST!!!

Rubriken var svår att hitta på så... Ja ni förstår, hur ska jag kunna beskriva rubriken när den är så tydlig! ;D

Igår så var det uuuunderbart väder! Sol heeela dagen. Jag och Ruth skulle ju shoppa men vi ändrade oss (igen) och stannade hemma hos mig och solade :). Allt var lugnt tills nåt jubeliumsgrej startade upp på Fyrishov, och för er som missat det så bor jag precis bredvid Fyrishov. Och jubeliumet hade musik, musiken var KASS, HEMSK OCH VIDRIGT DÅLIG!!!!! Jag och Ruth fick damp... Mest jag för Ruth hade hörlurar med sig så hon lyssnade på musik på mobilen. Åter till det braiga! :) Vi solade och min rygg blev lite brun medans Ruth vart jäääätte brun!!! Jag vart bara liiite avis... men bara lite ;P Men vi solade bara till klockan fyra för sen så skulle jag på mimn morbrors grillfest. Han fyllde 31 år. Det var riktigt mysigt där. Vi åt grillade kyckling och potatis med sallad, mmmh, me like ;D Vi var där till ungefär halv nio för sen så cyklade vi hem och åt varma mackor och såg på 27 dresses som gick på TV :) Min dag igår var helt underbar!!!!!
 Ruth solar :)
 
Kussarna har hittat höjdpunkten med att ha kalas ;P

Nu så ska jag säga kort om min dag idag och det är iiinte mycket. Jag har vart på Fyrishov och badat. :D :D :D


byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0