söndags eftermiddag...

Suck! Har absolut inget kul att göra!! Noomi åkte nyss hem så nu är jag såååååå utråkad.

Skulle ha bloggat om min dag igår men får göra det nu istället :)
Sofia och Noomi kom hem till mig och vi stack och shoppade!!! Som jag har längtat efter att shoppa ;D Jag kommer visa upp sen vad jag köpte... Sofia stack lite tidigare och jag och Noomi åkte också hem sen. På kvällen såg vi två halva filmer. Den ena hette Mongol, och var någon krigar film som utspelade sig på 1000-talet... Den andra hette Felon och handlade om  en pappa som hamnar i fänglelse, mer vet jag inte för jag typ smnade i början... Anlednignen till att vi bara såg halva filmerna var för att den första var tråkiog och den andra då var vi så trötta så vi gick och la oss ;D Typ klockan halv tolv, Tidigt!?
Idag så har vi iallafall varit på Fyrishov och badat, jag hade min nya bikini!!! På tal om den så kanske ni vill se nu vad jag köpte :)

 H&M: överdelen på bikinin 49kr

H&M: underdelen på bikinin 49kr
 
Gina tricot: T-shirt 129kr

Gina tricot: Solglasögon 49kr

JC: halsband 49kr

Gina tricot: T-shirt 129kr

Va tycks?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0