Tjabba tjena mittbena!!

Tjabba bloggen!!! Hann inte skriva något farväl inlägg i fredags innan jag stack till Noomi. Har iaf haft det suuuuper mysigt!! På fredagen bakade vi paj och såg på ice age filmerna. För skoj skull tänkte vi sova utomhus på deras studsmatta men när vi låg där så vaknade vi av att det... ÖSTE NER REGN PÅ OSS!!!! Vi ba neeeeej!!!!! Så vi fick gå in och torka alla kuddar och täcket och filtarna och sedan byta allt i Noomis säng så vi kunde sova någonstans oxå :)
På lördagen så var det typ 25 grader ute så då solade vi och var ute hela dagen. På kvällen såg vi på Rosa Pantern... jag älskar den filmen asså!!!!!
Och igrå då på söndagen fyllde Noomis syster Ruth 16 år så då firade vi henne. Vi stack oxå och tog det första sommar doppet. Jag blev sist i... kallt!! Men inte så kallt som man kanske hade trott att det skulle vara.
Och idag så ligger jag i sängs med en snorig näsa, halsont, huvudvärk och en massor av läxor :(! Tyck synd om mig!!!!!!!

Tyvärr blev det inga bilder för att min mobil är nu officiellt förstörd... livet är orättvist!!! Nästan alla visste ju att den vart lite småförstörd men i onsdags så RÄKADE jag tappa den i golvet och då så förstörde både något samtals ljud och den gick i två bitar :( Jag känner mig inte särskilt duktig... men om bara typ några veckor så är det sommar-lov och då behövs ju ingen mobil heller!!!

Ajah en gammal bild bjuder jag på iaf ;P Snyggare kan man inte bli!

Kommentarer
Postat av: JOHANNA

asså du måste komma till skolan för jag måste ge dig en sak !!!

2010-05-17 @ 17:49:59
URL: http://shirlysunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0