uppdate!

Ass idag var min skoldag typ bäst! Vi skulle till Stockholm med textil profilen till dramaten och kolla hur man gör deras dräkter och sånt. Det var väl sådär. Men sen så sen gick vi till rustarkammaren eller vad den heter men eftersom alla varit där redan så struntade vi i det och fick shoppa! Vi fick TVÅ timmar till shopping i stockholm på en SKOLDAG!!!! Alla hade typ pengar men jag hade bara glasspengar men jag köpte en ring för dem pengarna :P Den är jättefin! Ajah jag Noomi ochlin typ flummade ihjäl!!! Vi gick in på tre olika gånger ett av dem gick vi in i tio gånger typ och trodde att det var olika varje gång!!! SÅ DUMMA VI ÄR ASSÅ!!!! Och när vi upptäckte det fick vi världens största skrattanfall och typ dog av garv :D Tillslut så stannade vi vid underklädes- rean och garvade där med ;P Vi var bara liiiite flum flum!!! ;D;D;D

min ring! (tyvärr inte H&M... konstigt nog om man tänker på hur många gånger vi gick in där) BikBok 59kr.
 lite dålig bild en  den är typ spetsliknande... eller hur man ska säga ;P

byebye!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0